Zbiory NAC on-line

Hasło przedmiotowe: koleje (2751 pozycji)

Tytuł tematu: Dworzec kolejowy w Woźnikach Śląskich
Opis obrazu: Wygląd zewnętrzny budynku dworca.
Data: 1932
Sygnatura: 1-G-3777
Tytuł tematu: Dworzec kolejowy w Wołkowysku
Opis obrazu: Wygląd zewnętrzny budynku dworca od strony peronów.
Data: 1926-10
Sygnatura: 1-G-3775-2
Tytuł tematu: Próba urządzenia automatycznie zapobiegającego zderzeniu pociągów
Opis obrazu: Polscy technicy, którzy skonstruowali urządzenie uniemożliwiające zderzenie się dwóch pociągów. Od lewej: mechanik Feliks Zygmunt i inż. Michał Holewiński.
Data: 1926-08
Sygnatura: 1-G-3815-6
Tytuł tematu: Dworzec kolejowy w Wołkowysku
Opis obrazu: Wygląd zewnętrzny budynku dworca od strony peronów.
Data: 1926-10
Sygnatura: 1-G-3775-1
Tytuł tematu: Stacja kolejowa w Woronience
Opis obrazu: Na pierwszym planie drezyna z pasażerami i austriacka obsługą kolejową, w głębi budynek stacji.
Data: 1904-07-20
Sygnatura: 1-G-3776
Tytuł tematu: Próba wynalazku maszynisty kolejowego Wiktora Spatha na stacji w Stryju
Opis obrazu: Fotografia grupowa uczestników udanej próby wynalazku przy parowozie Ol 12. Widoczni w pierwszym rzędzie od lewej m.in.: korespondent "Dziennika Ludowego" Szczerski (1), urzędnik PKP Trojan (2), stry
Data: 1919 - 1939
Sygnatura: 1-G-3816
Tytuł tematu: Próba urządzenia automatycznie zapobiegającego zderzeniu pociągów
Opis obrazu: Dwa parowozy Tp 4, którymi dokonano eksperymentu. Na pierwszym planie widoczni od prawej obaj wynalazcy: inż. Michał Holewiński (w jasnym garniturze) i obok mechanik Feliks Zygmunt.
Data: 1926-08
Sygnatura: 1-G-3815-3
Tytuł tematu: Dworzec kolejowy Centralny w Wołkowysku
Opis obrazu: Wygląd zewnętrzny budynku dworca od strony peronów.
Data: 1926-10
Sygnatura: 1-G-3774
Tytuł tematu: Próba urządzenia automatycznie zapobiegającego zderzeniu pociągów
Opis obrazu: Fotografia grupowa uczestników eksperymentu na tle parowozów Tp 4.
Data: 1926-08
Sygnatura: 1-G-3815-4
Tytuł tematu: Próba urządzenia automatycznie zapobiegającego zderzeniu pociągów
Opis obrazu: Inż. Michał Holewiński (czwarty z prawej) i mechanik Feliks Zygmunt (piąty z prawej) wśród grupy uczestników przeprowadzonego eksperymentu. Na drugim planie widoczne parowozy Tp 4 uczestniczące w tes
Data: 1926-08
Sygnatura: 1-G-3815-5
Deklaracja dostępności
X

Znajdź nas na szukajwarchiwach.gov.pl – nowej wersji zmodernizowanego serwisu Szukaj w Archiwach!
Przeglądaj nasze zbiory online wzbogacone o tysiące nowych skanów!
Zapraszamy na szukajwarchiwach.gov.pl